Europaplein sponsort waardecheques vrijwilligers

17 juni 2018 0:00

Marco van Honk

Namens Kleppe Beheer B.V verstrekt A3 voor iedere vrijwilliger van v.v.Heukelum een waarde cheque van €15,- te besteden bij 11 ondernemers op het Europaplein. Namens de vereniging en zijn vrijwilligers danken wij A3 voor dit prachtige gebaar.

20180617 Europaplein1

Aan alle vrijwilligers:

In het weekend van 11 en 12 mei 2018 hebben we met de feestavond en officiële opening van de nieuwe kleedlokalen en tribune stilgestaan hoe waardevol de vrijwilligers zijn voor onze club. De mensen zijn het kapitaal van een vereniging wordt wel eens gezegd en dat geldt zeker voor onze club.

Onze sponsor Europa-3 Kleppe Beheer B.V., trouwe sponsor van de club, heeft dit jaar de vrijwilligers als aandachtspunt. Inspirator Adrie Kleppe is trots op alle vrijwilligers; Zij laten zien hoe mooi het is actief te zijn voor je vereniging!

Op verzoek van A3 heeft de vereniging een lijst samengesteld met vrijwilligers die zich belangeloos inzetten voor de club. We kwamen maar liefst tot 120 vrijwilligers!

Namens Kleppe Beheer B.V verstrekt A3 voor iedere vrijwilliger van v.v.Heukelum een waardecheque van €15,- te besteden bij 11 ondernemers op het Europaplein. De onderstaande winkeliers nemen deel, of kijk op www.europaplein.nl.

De sponsorcommisie zal zorgen dat de bonnen zo spoedig mogelijk bij de betreffende vrijwilligers komen.

20180617 Europaplein2