Rabobank Clubkas Campagne komt eraan

6 februari 2018 0:00

Marco van Honk

Dit jaar doet v.v.Heukelum weer mee met de Rabobank Clubkas Campagne. Leden van de Rabobank kunnen vanaf 27 maart tot en met 10 april stemmen op hun favoriete club, die ze hiermee aan een bijdrage van de Rabobank kunnen helpen.

Rabobank steunt met de Rabobank Clubkas Campagne de verenigingen en stichtingen in het werkgebied van de lokale banken. Elk jaar wordt hiervoor een bedrag beschikbaar gesteld. Dit bedrag mogen de leden van de bank verdelen over de verenigingen en stichtingen die meedoen. Alle leden krijgen hiervoor een aantal stemmen die zij op hun favoriete clubs mogen uitbrengen.