Brilstand blijft op het bord

Beesd 2

18 april 2023 20:00

F. Belahcen

Sportpark De Vriezenwijk
Groeneweg 3
4161BJ
HEUKELUM

Nadat er zaterdag in Beesd 1-3 werd gewonnen mocht Heukelum 2 dinsdag avond opnieuw aantreden tegen de gasten uit Beesd. Met een selectie van 17 man in plaats van de 12 van zaterdag kan Heukelum uitlopen op de concurrentie uit Vianen.

Na een sterk begin van Heukelum kreeg Beesd na 10 minuten iets de overhand maar beide teams kregen maar geen kansen op het waardeloze hoofdveld in Heukelum. Aan het eind van de eerste helft kreeg Heukelum grip op de wedstrijd en kwamen er over de rechter kant via Darél kansen maar wilde de bal er niet in. 0-0 in de rust.

De tweede helft begon Heukelum weer sterk en leek het een kwestie van tijd voordat Heukelum zou scoren en nadat Redouan de keeper uitspeelde en op leeg goal leek te scoren werd de bal helaas voorlangs geschoten. Na 75 minuten maakte onze spits Dominick na een half jaar weer zijn rentree na een forse blessure maar kon helaas niks forceren. In de laatste vijf minuten namen beide teams meer risico maar kreeg Beesd de grootste kansen waar Loek nog een bal goed uitverdedigde voordat de spits van Beesd op leeg goal kon scoren.

Ondanks de derde 0-0 staat Heukelum alleen eerste met 1 punt voorsprong op Brederodes uit Vianen. Zaterdag wacht de thuiswedstrijd tegen de laatste Arkel.