Alweer 0-0

Groeneweg 3
4161BJ
HEUKELUM

Na een week afwezig te zijn komt heukelum 2 weer in actie tegen Everstein. Met een paar blessures en spelers van 1, die vrij waren, gaan we er tegen aan om de koppositie in de tweede klasse over te nemen.

Op het zonovergoten vriezenwijk begon de wedstrijd gelijk waardig. Na 10 minuten kreeg Heukelum de grootste kans van de wedstrijd en de keeper van Everstein, met een absolute wereld redding, en de paal de voorsprong voor heukelum voorkwamen. Verder was het een rommelige eerste helft, waar veel commentaar op de scheidsrechter was vanuit de bank van Everstein, zonder grote kansen en gingen we met 0-0 de rust in.

In de tweede helft ging het er op het veld steeds harder aan toe en begon de scheidsrechter grip op de wedstrijd te verliezen. Heukelum kreeg de tweede helft geen kans meer maar achterin onder leiding van Johan en samen met de MOTM Darèl, Loek en Siebrecht gaven we ook geen kans weg. Na 90 minuten en 8 gele kaarten stond dezelfde stand op het bord als waar we mee waren begonnen.

Ondanks deze 0-0 staat Heukelum weer eerste in de tweede klasse en gaat het volgende week op bezoek bij Beesd.