Flinke oefennederlaag tegen GJS

Sil van Putten (penalty)

3 juli 2021 14:30

B. van Iperen

De tweede oefenwedstrijd na de Corona-stop werd zaterdag in Dalem afgewerkt tegen het GJS van oud Heukelum-trainer Marco Verbeek.

Heukelum trad aan met een basis van Heukelum 1 spelers aangevuld met spelers uit Heukelum 2 en JO19.

Het begon niet goed voor Heukelum. De aanvallen van GJS sneden door de Heukelumse verdediging als een mes door de boter.  Met goed combinatiespel en steekpasses leek de Heukelumse verdediging een speelbal. Binnen het half uur stond Heukelum op een lelijke 5-0 achterstand. Tim Schwebke (kopbal) en Sil van Putten (strafschop) wisten nog voor de rust de schade enigszins binnen de perken te houden.

Na rust varen er veel wisselingen die het spel van beide kanten niet en goed kwam. De wedstrijd kwam meer in evenwicht. Toch wist GJS in de laatste tien minuten tweemaal het net te vinden en kon Heukelum met een 7-2 pak op de broek richting Heukelum.

We hopen niet dat de uitslag een voorbode is voor het komende seizoen. Natuurlijk ging het om een oefenwedstrijd en werd er geëxperimenteerd, maar toch zien we het liever anders. Mogen we stellen dat we toe zijn aan vakantie? In ieder geval is er een kans op revanche want komende zaterdag speelt Heukelum opnieuw een oefenwedstrijd en nu in en tegen Groot Ammers.

GJS 1 - Heukelum 1   7-2   (5-2)
04.   1-0   GJS
10.   2-0   GJS
12.   3-0   GJS
20.   4-0   GJS
28.   5-0   GJS
36.   5-1   Tim Schwebke
42.   5-2   Sil an Putten (strafschop)
80.   6-2   GJS
82.   7-2   GJS

Heukelum: Ron de Nijs, Jesse van Schaik, Sil Veltman, Tim Verdier, Lars van Honk, Thomas van Iperen, Chris van Bruggen, Tim Schwebke, Brennan Bieri, Sil van Putten, Max Schaay, Jeffrey van der Heiden, Ferry Meijdam, Benjamin Meijdam, Joey Oudshoorn, Jelle Looijen en Dominick Versveld.

Scheidsrechter: Bastiaan van Iperen.