Heukelum verliest oefenpot in Culemborg

Gill van Beurden

27 februari 2020 20:00

Onbekend

Heukelum leed donderdag een oefennederlaag in Culemborg tegen derdeklasser Vriendenschaar.  In een wedstrijd waar trainer Ceton veel positiewisselingen doorvoerde, liet aanvak\nkelijk een gelijkopgaande strijd zien. Aan het einde van de eerste helft werd de thuisploeg beer en scoorde vlak voor rust de 1-0.

Vlak na rust viel de 2-0, waarna Sil van Putten uit een strafschop de stad terugpracht tot 2-1.  Uiteindelijk werd vlak voor tijd de 3-1 gescoord door de thuisploeg.

Volgende week dinsdag 3 maart aanvang 20:00 uur speelt Heukelum een oefenwedstrijd in en tegen Meerkerk.

Vriendenschaar 1 - Heukelum 1   3-1   (1-0)

40.   1-0   Ronan Hendriksen
48.   2-0   Anass Jijih
65.   2-1   Sil van Putten (strafschop)
88.   3-1   Gill van Beurden

De volgende spelers kregen speelminuten: Yoerik van't Pad, Wouter van Wijk, Wilfried Prigge, Niels Labrie, Jeffrey van der Heiden, Brennan Bieri, Tim Verdier, Sil van Putten, Lars van Honk, Joëll Papialja, Rick van Loo, Semih Kaplan,, Tim Schwebke, Sil Veltman en Reduan Berghout.