Heukelum na penalty's uitgeschakeld voor EM Cup

Kozakken Boys 2

30 oktober 2019 20:00

Er was sprake van een oefenpot met twee sterk gewijzigde teams. Zo kwam de thuisploeg in het veld met een mix tussen 2e-elftalspelers en JO19-spelers. Bij Heukelum waren een aantal spelers afwezig en kregen de reservers en spelers uit Heukelum 2 speelminuten.

Aan doelpunten ontbrak het woensdagavond niet. In de eerste helft werd het net nog niet gevonden door Heukelum en werd met een 2-0 achterstand de kleedkamers van De Zwaaier opgezocht. Daarintegen in de tweede helft werd er er lustig op los gescoord, maar werden er ook veel kansen gemist.  Aan de andere kant werd er soms ook zeer matig verdedigd.  Na het laatste fluitsignaal werd een 5-5 gelijkspel genoteerd met Heukelumse doelpunten van Redouan Berghout (2x), Rick van Loo, Brennan Bieri en Sil Veltman.

Omdat er een winnaar moest komen, om door te gaan naar de volgende ronde van de EM - Van Der Wal Cup, werden er direct na afloop strafschoppen genomen. Helaas moest Heukelum hierbij het onderspit delven en werd met 6-5 verloren.

Komende zaterdag staat voor de competitie de uitwedstrijd tegen Altena op het programma. De wedstrijd begint om 14:30 uur in Nieuwendijk.

Kozakken Boys 2 - Heukelum 1   5-5   (2-0)   na strafschoppen 6-5

1-0   Kozakken Boys
2-0   Kozakken Boys
2-1   Rick van Loo
3-1   Kozakken Boys
3-2   Redouan Berghout
4-2   Kozakken Boys
5-2   Kozakken Boys
5-3   Brennan Bieri
5-4   Redouan Berghout
5-5   Sil Veltman

Bij Heukelum kregen de volgende spelers speelminuten: Mehmet Uysal, Wouter van Wijk, Sil Veltman, Thijs van Veluw, Rick van Loo, Brennan Bieri, Redouan Berghout, Jeffrey van der Heiden, Ömer Faruk Duman, Thom Kluvers, Lars van Honk, Sil van Putten, Joell Papilaja, Milan van der Werken en Tim Schwebke.