En wéér 3-0 bij een wedstrijd van Heukelum

Roda Boys/Bommelerwaard 1

Martijn de Wildt (penalty)
Martijn de Wildt
Armand Selmani

15 februari 2020 14:30

J. Molenaar

Wedstrijden van Heukelum eindigen de laatste weken steevast in 3-0. Net als vorige week trok Heukelum ook bij Roda Boys aan het kortste eind. Na een 2-0 ruststand prikte de thuisploeg er in Aalst na rust nog één bij.

De wedstrijd leek op die van vorige week tegen Drechtstreek", vond trainer Jerome Ceton. "Roda Boys gunde ons het balbezit, maar waren dodelijk in de omschakeling. Dat hebben ze gewoon goed gedaan."

Heukelum kon weer weinig uitrichten met het balbezit. Alleen Rick van Loo kreeg een kans, maar 1-op-1 met de doelman stuitte de bal op het hobbelige veld op en kon Van Loo weinig meer uitrichten. "We moeten na een goede reeks even wennen aan onze nieuwe status. Ploegen zakken in tegen ons en daar moeten we een antwoord op zien te vinden", aldus Ceton.

Roda Boys 1 - Heukelum 1   3-0   (2-0)

18.   1-0   Martijn de Wildt (strafschop)
36.   2-0   Martijn de Wildt
70.   3-0   Armand Selmani

Heukelum: Yoerik van't Pad, Tim Verdier, Niels Labrie, Lars van Honk (Omer Faruk Duman), Rick van LooGele kaart (Joell Papilaja), Semih Kaplan (Joell Papilaja), Brennan Bieri, Sil van PuttenGele kaart, Wilfried PriggeGele kaart, Benjamin Meijdam en Jeffrey van der Heiden.

Roda Boys: Paul van den Elzen, Rico Grandia, Rik van den Broek, Jelle Scholts, Angelo Stoove (Rick van Pinxten), Sjors Maas, Sven van Driel (Anouar Said), Tom Diender (Sander van Wijnen), Armand Selmani, Martijn de Wildt en Nils Loef. Geel: 1 x onbekendGele kaart.

Scheidsrechter: Jerry Molenaar.
Assistent-scheidsrechter: Bas van Iperen.
Assistent-scheidsrechter: M van Hemert (Roda Boys).

Toeschouwers: -.