Onderhoudsmedewerker

11-01-2021

Vrijwilligers veldploeg

Sinds jaar en dag worden onze velden uitstekend onderhouden door een vaste ploeg vrijwilligers. Met veel plezier wordt er dagelijks arbeid verricht en vooral ook de sociale contacten onderhouden.

Helaas is door de wat hogere leeftijd en bijkomende gezondheidsperikelen van de ploeg momenteel zwaar onderbezet en zoeken we mensen die ons kunnen helpen. ALLE HULP IS WELKOM!

U hoeft echt niet dagelijks aanwezig te zijn, de werktijden zijn afgestemd op de onderlinge afspraken en groene vingers krijgt u vanzelf.

Meld u aan bij onze teamleider velden en opstallen Ton van Voorden op telefoonnummer 06-55531595, één van onze bestuursleden, of klik hieronder op de knop "Ik heb interesse", vul je naam en emailadres in en wij nemen contact met je op.

Interesse voor een vacature bij v.v. Heukelum

In verband met de algemen verordening gegevensbescherming (AVG) zijn wij verplicht je te wijzen op onze privacyverklaring. Klik hier om de privacyverklaring in te zien.

* = verplicht
Vacature Titel
Onderhoudsmedewerker Vrijwilligers veldploeg
Schoonmaker / Schoonmaakster Schoonmaker