Voetbalvereniging Heukelum

Message from The Champ: Finish the season great!

22 april 22:30  De bekende voetbaltrainer Pieter de Jongh alias The Champ, in het verleden ook actief als speler voor v.v. Heukelum, heeft een speciale 'peptalk' boodschap voor de spelers van Heukelum 1.meer »

Heukelum stijgt na moeizame 3-2 overwinning op Sparta'30

21 april 13:30  Waar zal de flow, waarin het team van interim-coach Fred de Groot zich na de winterstop bevindt, Heukelum naartoe leiden? Na de moeizame zege op Sparta'30 van afgelopen zaterdag is dat de grote vraag. Met nog drie wedstrijden te gaan, maken ze kans op de nacompetitie voor promotie, maar ligt ook de nacompetitie voor degradatie nog op de loer. meer »

Marcel Akkerman komend seizoen de nieuwe hoofdtrainer

19 april 19:30  Marcel Akkerman is vanaf komende zomer de nieuwe hoofdtrainer van v.v. Heukelum. Bestuurslid technische zaken Yoerik van't Pad maakte dat namens het bestuur bekend.meer »

Zaterdag: Sponsordag en 3e helft met live Hollands Welvaren

16 april 20:00  Komende zaterdag wordt de sponsordag georganiseerd en is er na de wedstrijd Heukelum 1 tegen Sparta'30 1 vanaf 17:00 uur weer een 3e helft party! Ditmaal met live muziek van het duo Hollands Welvaren.meer »

Interview met Fred de Groot en Max Borowski

15 april 20:15  Marco van Honk interviewde na afloop van de wedstrijd tussen Heukelum en ONI interim-hoofdtrainer Fred de Groot en keeper Max Borowski.meer »

De 30+ dames op trainingsweekend naar Scheveningen

14 april 20:15  De 30+ dames van onze vereniging genoten afgelopen weekend van een heerlijk nachtje in Scheringen. Zon, zand, zee en een goede ochtend training maakte het weekend compleet!meer »

Heukelum zet goede stap na 3-0 overwinning op ONI

Effectief Heukelum rolt SCO met 1-5 op

7 april 22:00  Een effectief Heukelum kon zaterdag in Oosterhout drie punten bijschrijven. Met een uitblinkende Ronan Feunekes, goed voor een hattrick en een assist, en Thomas van Iperen, tweemaal trefzeker en twee assists, werd SCO met liefst 1-5 verslagen.meer »

Unitas/GJS/Heukelum VR1 bereikt finale KNVB beker!

31 maart 18:45  De dames van VR1 hebben zaterdag de finale van de KNVB beker bereikt.  In de halve finale werd SC Gastel uit Oud-Gastel met 0-2 verslagen.  Na een 0-2 ruststand door doelpunten van Riva van de Kerkhove en Esther Lakerveld (strafschop) kwam in de 2e helft de overwinning niet meer in gevaar.meer »

20 april: Sponsordag en 3e helft met live Hollands Welvaren

31 maart 18:15  Op zaterdag 20 april wordt de sponsordag georganiseerd en is er na de wedstrijd Heukelum 1 tegen Sparta'30 1 vanaf 17:00 uur weer een 3e helft party! Ditmaal met live muziek van het duo Hollands Welvaren.meer »

Ga naar archief