Reminder: Geef je voor 27 mei op voor het Tegelwinkel.nl Mixtoernooi

22 mei 2023 21:30

Dimitri Oudshoorn

Inmiddels hebben 8 team zich aangemeld voor het allerleukste voetbaltoernooi voor jong en oud in de regio! Het Tegelwinkel.nl Mixtoernooi. Lid of géén lid van v.v. Heukelum. Iedereen kan meedoen!

Tegelwinkel.nl KIDS TOERNOOI 2023 (Kids van 5 t/m 11 jaar – O11-leeftijd)
  • Speeldagen – Woensdag 31 mei, Woensdag 7 juni + Finaledag Zaterdag 10 juni
  • 6 tegen 6 op een kwart veld
  • Kids die (nog) geen lid zijn kunnen zich opgeven via [email protected] (Naam en Leeftijd + eventueel elftal en club)

Tegelwinkel.nl PUBER TOERNOOI 2023 (Pubers van 12 t/m 15 jaar – O15-leeftijd)
  • Speeldagen – Woensdag 31 mei, Woensdag 7 juni + Finaledag Zaterdag 10 juni
  • 7 tegen 7 op een half veld
  • Pubers die (nog) geen lid zijn kunnen zich opgeven via [email protected] (Naam en Leeftijd + eventueel elftal en club)
(Het kan zijn dat de leeftijdsverdeling van Kids/Pubers iets wordt aangepast. Dit wordt bekend nadat de inschrijving gesloten is)

Tegelwinkel.nl SENIOREN TOERNOOI 2023 (Iedereen van 15 jaar en ouder)
  • Speeldagen – Donderdag 1 juni, Dinsdag 6 juni en Donderdag 8 juni + Finaledag Zaterdag 10 juni
  • 7 tegen 7 op een half speelveld
  • Opgeven per team bij Dimitri Oudshoorn via email [email protected] (graag duidelijk Teamnaam, Selectie, Aanspreekpunt + Telefoonnummer vermelden!)

GROTE FINALE DAG!
Tijdens de grote finaledag is er weer voldoende te beleven op ons mooie sportpark “De Vriezenwijk”. Naast veel voetbal en gezelligheid, zijn er natuurlijk ook weer de nodige onderdelen waar extra punten mee kunnen worden verdient.

Aanmelden kan tot zaterdag 27 mei 2023!!
(De jeugdleden van v.v. Heukelum hoeven zich niet op te geven. Kun je niet meedoen? Geef dit dan door via de mail.)

Meehelpen tijdens het toernooi?
Heb je géén zin om te voetballen, maar vind je het leuk om toch mee te helpen aan dit mooie toernooi? (bv scheidsrechter, helpen in de kantine, leider zijn bij de jeugd of drinken klaarzetten). Dan kun je je ook opgeven bij Dimitri Oudshoorn ([email protected]).