Knallend afscheid van een gouden generatie

7 mei 2023 17:45

Marco van Honk / Foto's Siebe Schwebke

Zaterdag werd tijdens Legends Day afscheid genomen van een gouden generatie voetballers die ruim 30+ jaren op de voetbalvelden te bewonderen zijn geweest. Op de Vriezenwijk traden de Heukelumse "oudjes" aan met een selectie van 35 spelers tegen een streekteam van ongeveer 25 spelers van onder andere Arkel, Leerdam Sport, Asperen en Vuren. De wedstrijd stond onder leiding van oud topscheidsrechter Roelof Luinge.

In een sportieve wedstrijd kwam het streekteam na rust op een 0-2 voorsprong. Via doelpunten van Piet van Iperen en Stefphan Veltman kwamen the Legends terug tot 2-2. Dit was tevens de einduitslag.

Na afloop werd er gezellig nageborreld op het volle terras. Tegen de avond druppelde iedereen de kantine binnen, die in hippiestijl was versierd. De DJ's van Vinylfeestje zorgden voor een prima feestje. In een bomvolle kantine werd er volop gedanst en meegezongen met hits uit de jaren 70 en 80.

We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde dag en willen de organisatie bedanken voor deze onvergetelijke dag!

> Klik hier voor de foto's
> Klik hier voor video's op ons YouTube kanaal
> Videocompilatie door Fred en Siebe Schwebke