Seizoen ten einde, gelijkspel tegen Groot Ammers

15 juli 2021 22:00

Marco van Honk

Zaterdag speelde Heukelum de laatste wedstrijd van het seizoen. In het rare Corona-seizoen 20-21 werden in totaal 12 wedstrijden gespeeld, waarvan vier competitiewedstrijden.

In Groot Ammers was de plaatselijke 3e klasser gastheer voor een oefenwedstrijd. Heukelum had wat recht te zetten na twee nederlagen, tegen Beesd en GJS. Dat lukte deels,. Heukelum creëerde en miste veel kansen. Dat begon al in de beginfase toen Ferry Meijdam een strafschop mocht nemen, maar de keeper van Groot Ammers zijn inzet keerde. Meijdam zette de gemiste strafschop even later weer recht met de 0-1. Vlak voor rust kwam Groot Ammers terug tot 1-1.

Na rust kon Heukelum pas in de laatste tien minuten het verschil maken. Tim Schwebke scoorde in de 83e minuut op aangeven van Brennan Bieri 1-2. Maar ook nu kon Heukelum de voorsprong niet vasthouden. Binnen drie minuten had de thuisploeg de stand weer rechtgetrokken tot de 2-2 eindstand.

De vakantieperiode breekt aan. De Heukelumse selectie neemt een time-out. Op zaterdag 7 augustus begint de voorbereiding op seizoen 21-22. en op zaterdag 14 augustus wordt de eerste oefenwedstrijd gespeeld tegen HSSC'61.

> Klik hier voor foto's van deze wedstrijd. Website Groot Ammers, foto's Annemieke van As.

Groot Ammers 1 - Heukelum 1   2-2   (1-1)
17.   0-1   Ferry Meijdam
42.   1-1   Onbekend
83.   1-2   Tim Schwebke
86.   2-2   Onbekend

Heukelum: Yoerik van't Pad, Ron de Nijs, Sil Veltman, Tim Verdier, Wouter van Wijk, Niels Labrie, Lars van Honk, Thomas van Iperen, Chris van der Bruggen, Tim Schwebke, Reduan Berghout, Brennan Bieri, Joey Oudshoorn, Ferry Meijdam, Wilfried Prigge, Thijs van Veluw en Jeffrey van der Heiden.