Onderhoud velden

24 juni 2021 23:00

José van Iperen

Vanwege het onderhoud aan onze velden is het vanaf zaterdag 26 juni niet meer mogelijk om gebruik te maken van het A-veld. Het onderhoud aan het A-veld zal starten op 28 juni. Het B-veld is al in onderhoud en is nog niet bespeelbaar.

De komende weken zal moeten uitwijzen of het B-veld op tijd klaar is voor de wedstrijd van zaterdag 10 juli. De thuiswedstrijd tegen GJS op 3 juli komt sowieso te vroeg.  Ook het trainingsveld is nog in onderhoud, echter als een senioren team de behoefte heeft om te trainen dan is dit mogelijk in overleg.

De meeste senioren elftallen en de jeugdafdeling (men heeft dit zelf aangegeven) zullen na komend weekend een zomerstop houden tot begin augustus.