Coronanieuws: Heukelum 1 zaterdag tegen Beesd

20 juni 2021 22:00

Marco van Honk

Het kabinet heeft vrijdagavond bekend gemaakt dat per 26 juni een fors aantal Corona-maatregelen worden afgeschaald. Voor onze club betekent het dat vanaf 26 juni de senioren vanaf 18 jaar, net als de jeugd, zonder 1,5 meter maatregel mag trainen en wedstrijden mag spelen. Wedstrijden tegen anders clubs zijn toegestaan.

Hiernaast is ook publiek bij wedstrijden en -trainingen op De Vriezenwijk weer welkom, wel met inachtneming van de anderhalve meter afstand.

Als eerste seniorenteam zal komende zaterdag gelijk Heukelum 1 in actie komen. Op De Vriezenwijk zal om 14.30 uur een oefenwedstrijd worden gespeeld tegen Beesd.