Overschrijvingen

16 juni 2021 1:00

Marco van Honk

De overschrijvingsperiode voor het amateurvoetbal is in de nacht van dinsdag op woensdag weer verstreken. Met het sluiten van de overschrijvingstermijn is ook een einde gekomen aan de jaarlijkse geruchtenstroom over wie de selectie komen versterken en wie er vertrekken.

Hoewel dit seizoen nauwelijks wedstrijden zijn gespeeld door de Corona-stop, is de spelers-carrousel bij onze club flink gaan draaien. Vooral op het gebied van uitgaande spelers.

Nieuw

Hoofdtrainer Jerome Ceton mag in de voorbereiding slechts één nieuweling verwelkomen op sportpark De Vriezenwijk.  Deze enige inkomende speler is Chris van Bruggen. De 22-jarige aanvallende middenvelder komt van LRC en speelt zijn wedstrijden voornamelijk bij de Leerdamse reserves.

Naast Chris zullen drie talentvolle spelers komend seizoen aansluiten bij de A-selectie, namelijk Willem Brouwer, Redouan Berghout en Sil Veltman.

Weg

Er is een flinke lijst met vertrekkende spelers. Semih Kaplan heeft aangegeven Heukelum te verruilen voor 1e klasser Papendrecht.  Rick van Loo en Jordi Kamp zullen terugkeren naar LRC Leerdam, en Ray Kant keert keert terug naar Leerdam Sport'55.

We wensen Semih, Rick, Jordi en Ray veel succes bij hun nieuwe vereniging,.

Chris heten we van harte welkom bij v.v.Heukelum, en Willem, Redouan, en Sil veel succes bij de A-selectie.