JO7 speelt allereerste wedstrijd ooit

10 juni 2021 21:30

Dimitri Oudshoorn

Afgelopen zaterdag mochten de jongens van onze JO7 hun allereerste wedstrijd ooit voetballen. Al vanaf september keken Jax, Davi, Davin, Jayson, Lovier en Bram hier naar uit.

Na 9 maanden trainen, mochten de jongens hun eerste wedstrijd spelen, uit bij Everstein! Het was best een spannende ochtend, eerst verzamelen bij de speeltuin, daarna in de auto onderweg, omkleden in een kleedkamer en vervolgens starten op het onbekende kunstgras.

Vol enthousiasme gingen de jongens van start en al snel bleek dat al die trainingen niet voor niets waren geweest. Er werd gestreden voor elke meter en dit resulteerde in een 0-8 ruststand.

Na rust geloofden de mannen het wel en uiteindelijk werd het een knappe 5-12 overwinning. Een goed geslaagde ochtend die naar meer smaakt! Aanstaande zaterdag mogen ze alweer. Nu thuis tegen LRC.

JO7-1.jpg