Aanmelden voor de digitale Algemene Ledenvergadering

27 januari 2021 10:45

Marco van Honk

Op donderdag 11 februari 19:30 uur zal voor het eerst in de historie van v.v.Heukelum de algemene ledenvergadering digitaal worden georganiseerd. Het bestuur zal dan digitaal verantwoording afleggen en vooruitblikken naar de toekomst. Zeker gezien de Corona-periode een belangrijk moment om als lid te weten hoe de vereniging ervoor staat en hoe het bestuur de toekomst tegemoet gaat.

De vergadering zal worden georganiseerd via het pakket Zoom (klik hier voor meer informatie) en is alleen toegankelijk voor leden van v.v. Heukelum. Wil je als lid aan de vergadering deelnemen?  Dan dien je jezelf te registreren.

In verband met de voorbereiding kan dit tot woensdag 10 februari 12.00 uur.

Na de aanmelding ontvang je een bevestiging en uiterlijk 10 februari ontvang je een e-mail waarin staat beschreven hoe je op 11 februari kunt deelnemen aan de vergadering.

Heb je geen toegang tot het internet of problemen met de digitale snelweg, probeer dan in eerste instantie hulp te vragen in je directe omgeving (buurman, kind, kleinkind, enzovoort) om in kleine kring toch "Corona-proof" deel te nemen. Is dit niet mogelijk dan kun je jezelf melden bij secretaris José van Iperen via email [email protected], zodat naar een oplossing kan worden gezocht.