Yoeri Spruijt overleden

1 juni 2020 21:00

Marco van Honk

Vandaag bereikte ons het trieste bericht dat oud Heukelum-speler Yoeri Spruijt op slechts 32-jarige leeftijd is overleden. Spruijt was speler van het kampioensteam wat in 2006 naar de 3e klasse promoveerde.

Langs deze weg willen we de familie van Yoeri condoleren en sterke toewensen in de komende periode.

Voor de Heukelummers die Yoeri een laatste groet willen brengen, is er donderdag 4 juni gelegenheid tot condoleren en afscheid nemen. Van 19.30 uur tot 20.30 uur in het rouwcentrum Rehoboth, Tientweg 118 in Leerdam.

Yoeri_Spruijt.jpeg

Yoeri Spruijt in actie tegen Haaften, kampioenswedstrijd v.v.Heukelum 2006

Yoeri Spruijt in actie tijdens de kampioenswedstrijd in 2006 tegen Haaften.