Heukelum in beeld, oude foto's

5 mei 2020 12:00

Marco van Honk

Voor diegene die geïnteresseerd zijn in de historie van v.v.Heukelum op beeld, of ruimer in de historie van ons stadje Heukelum, neem dan een kijkje in het fotoalbum van "Heukelum in Beeld".

Heukelum in Beeld

Het prachtige fotoalbum is samengesteld door Jaap de Groot en omvat een groot aantal foto's (met namen) van Heukelummers, locaties, verenigingen, scholen, de steenfabriek en natuurlijk voetbalverenging Heukelum.

De collectie over de voetbal bevat foto's over de periode 1920 tot 1992.  Jaap de Groot is er sinds 2011 mee bezig, heeft de collectie samengesteld en er veel tijd ingestoken om alle namen uit te zoeken.

Ons verzoek: Herken je mensen en staan er nog geen namen bij? Laat het via Facebook weten!

Regelmatig worden er nieuwe foto's geplaatst, waarvan het jaartal en de namen ontbreken. Jullie hulp is zeer welkom. Immers met z'n allen weten we meer dan iemand alleen. En zo kunnen we het Heukelumse erfgoed en die van v.v.Heukelum actueel houden en voor de huidige en toekomstige tijd bewaren.

Klik hier om de foto's van voetbalvereniging Heukelum te bekijken.

Klik hier om de foto's van Heukelum te bekijken.

Facebookpagina Heukelum in Beeld. Let op: je moet eerst een vriendschapsverzoek sturen naar Heukelum in Beeld.

Heb je nog foto's van v.v.Heukelum op zolder liggen? Haal de stof eraf, maak een goede foto met je mobiel en stuur op naar [email protected] of via facebook https://www.facebook.com/vvHeukelum/.